Egentlig skulle jeg bare i Føtex, men på vejen hjem kom jeg til at gå ind i Fona. Nu har jeg købt ny computer og printer/scanner. Ups! Det er en bærbar og jeg aner ikke hvordan man sætter den op. Jeg er lige ved at få dårlige nerver bare ved tanken.

Det er det dyreste impulskøb jeg nogensinde har gjort, men jeg tror jeg bliver meget glad for det. Den gamle computer er meget gammel. Fra jeg tænder går der 10-15 minutter før man kan bruge den. Når jeg trykker på browseren går der 2-3 minutter før den er klar – og der er mange andre problemer. Men det største problem er larmen. Den larmer helt vildt.

Nu starter jeg først med at kopiere alle de programmer og dokumenter som jeg gerne vil gemme, over på min nye USB-nøgle. Sådan én har jeg heller aldrig haft før og jeg aner ikke hvordan man gør.

Jeg glæder mig rigtig meget til at få gang i den nye computer. Derfor har jeg slet ikke tid til at komme rundt i blogland i dag. Men jeg håber snart det virker, så jeg igen er online – forhåbentlig allerede om et par timer. Hvis I ikke ser mig de næste par dage, så er det fordi at jeg har problemer. Hvis jeg er ikke tilbage inden for en uges tid, så er det fordi jeg har fået et psykisk sammenbrud og er blevet indlagt på den lukkede.

PS: Jeg har forøvrigt også købt et kamera. Det er mit første kamera nogensinde! Egentlig ved jeg slet ikke hvad jeg skal bruge det til, men det er sikkert fordi jeg aldrig har haft et kamera. Når jeg har vænnet mig til det, vil jeg sikkert tage lige så mange billeder som alle andre.

Opdatering: Jeg tror at jeg har fået alle vigtige ting over på USB-nøglen! TROR – jeg er overhovedet ikke sikker! Men nu lukker jeg den gamle computer og ingen ved hvornår jeg er online igen!

