Verdens bedste veganske blåbærmuffins

Verdens bedste veganske blåbærmuffins

Jeg har ryddet lidt op i alle mine links og lavet en ny veganer kategori. Her er der nye links til Karens Univers og “Lyst til grønt“. Det er nogle spændende blogs, hvor jeg har fundet rigtig mange gode opskrifter. På den sidstenævnte blog har jeg også fundet en opskrift på verdens bedste blåbærmuffins – den er supernem og megahurtig. Det tager faktisk kun lige 5 minutter at lave sådan en omgang muffins.

Vegansk gulerodskage med appelsincreme - mums!

Vegansk gulerodskage med appelsincreme - mums!

Jeg har faktisk aldrig været særlig interesseret i kager. Derfor er det lidt underligt, at jeg nærmest er helt besat af at bage kager for tiden. Jeg bager næsten hver anden dag – det er ret vildt. Og problemet er selvfølgelig, at jeg spiser alle kager næsten lige så hurtigt som de kommer ud af ovnen.  Men jeg er helt fantastisk til at bage og mine kager smager helt vildt godt. Så er det jo svært at stoppe igen! 😉

Lige om lidt skal jeg have en kop god the og et dejligt stykke gulerodskage med den lækreste appelsincreme. Så ville det være hyggeligt hvis der også kom noget spændende i fjernsynet, men så heldig er man sjældent!

