Jeg har mange laster! En af dem er at løse IQ-tests. Jeg er vild med det og jeg kan bruge mange timer på det. Desværre kan det være ret svært at finde nogen som er gode. I går havde jeg løst en som var rigtig god, men så skulle man pludselig give sin email-adresse for at få resultatet. Det var jeg ikke vild med, men jeg har selvfølgelig en ekstra email-adresse til den slags situationer. Da jeg havde sendt dem min email-adresse, stod der at jeg skulle sende en sms – som ville koste 50kr. Næh tak! Der stod jeg af! Det var rigtig ærgerligt, for testen var gået ret godt og derfor ville jeg selvfølgelig gerne vide svaret.

Jeg fandt også en anden IQ-test, på en side som hedder www.not-mensa.com. Disse mennesker bryder sig tilsyneladende overhovedet IKKE om Mensa. Men deres egen IQ-test er meget spændende og underholdende. Den kan man finde her: not-mensas IQ-test.

Rigtig god fornøjelse! 😀

