Blogtræf på Den franske cafe

Blogtræf på Den franske cafe

I går var jeg til blogtræf med Madame, Lotte, Lavendel, Kisser, Ellen, Kari, Bente, Donald, Sussi og Uffe på “Den franske cafe“. Udenfor styrtede regnen ned over søerne, mens vi sad og hyggede os inde i varmen; det var en rigtig hyggelig dag og der blev snakket så jeg næsten var helt ør i hovedet. Det er utrolig så mange emner vi kan nå at vende på så kort tid. Man når aldrig at få talt med alle, men det er slet ikke noget problem: næste gang kommer man jo til at sidde ved siden af nogle andre mennesker og så får man snakket med dem.

Senere fulgtes jeg med Kari til Østerport station. Kari tog hjem og jeg tog toget ind til byen, hvor jeg lige smuttede forbi et af byens berygtede værtshuse og hilste på nogen jeg kender. Klokken 22 var jeg hjemme igen. Så bagte jeg en omgang blåbærmuffins, lavede en kande the og smed mig på sofaen. Jeg ville egentlig have læst et par timer inden sengetid, men jeg var vist for træt efter blogtræffet. I stedet blev det til et par hyggelige timer foran fjernsynet, sammen med misserne. Når jeg ser fjernsyn, så har jeg som regel den ene af misserne i armene. 😀

Det var den bedste lørdag – jeg kan slet ikke forestille mig, at den på nogen måde kunne have været bedre. Jeg var både glad og træt da jeg gik i seng.

