I går havde jeg Sister Bonde og hele familien til frokost. Vi fik en god frokost, en lille dessert og bagefter var der the, gulerodskage og småkager. Jeg havde selvfølgelig også forberedt en lille historie som jeg læste højt – det var et stykke af Suzanne Brøgger. Jeg elsker at “pine” mine gæster med højtlæsning…. desværre er jeg ikke så nem at stoppe igen! Der findes så mange fantastiske bøger, som jeg gerne vil præsentere for folk. Der er alle de sjove, de kloge, de spændende, de anderledes, de underlige – og alle de andre!

Det var en rigtig hyggelig eftermiddag, men jeg var dødhamrende træt da de gik omkring klokken 18. Så lavede jeg en kande the, tændte fjernsynet og smed mig på sofaen sammen med Storebror – og så faldt jeg øjeblikkeligt i søvn. Jeg havde bagt og lavet mad til klokken halv fire om natten. Jeg stod op igen klokken otte for at gøre rent og købe det sidste ind. Jeg havde kun sovet omkring fire timer og det kunne jeg desværre godt mærke.

Jeg vågnede igen lidt over 20 og så var der X-faktor. Jeg plejer at se det med stor fornøjelse, men jeg syntes det var dødhamrende kedeligt! Måske fordi jeg stadig var alt for træt?

Da klokken var omkring 22 begyndte jeg at gøre sengeklar. Jeg havde slukket fjernsynet og fjernet sengetæppet, da jeg fik en sms fra Harning. Hun sad på Centralhjørnet sammen med sønnen! Hmmmm……. fristende! Men jeg plejer bestemt ikke at gå i seng klokken 22. Det var et udtryk for at jeg var helt vildt træt. Lidt efter ringede Harnings søn og lokkede……Han er en meget beleven ung mand, så han undskyldte da også for at presse på den måde. Hvorefter jeg forklarede ham, at man kan ikke friste den der ikke VIL fristes……..

…………og en halv time senere sad jeg på Centralhjørnet! Jeg ville gerne se dem, men jeg havde planlagt at jeg kun ville blive der en halv time. Men det var simpelthen så hyggeligt, at jeg først gik derfra klokken 1. På det tidspunkt var jeg også tæt på at gå i koma. Det var rigtig ærgerligt, for jeg tror vi kunne have snakket hele natten! Og der var en særdeles opløftet stemning!

Men dagens oplevelser var endnu ikke slut: da jeg stod og ventede på natbussen, kom Sister Bondes Malene gående over rådhuspladsen sammen med en veninde – jeg tror ikke hun genkendte mig. Jeg havde også trukket hætten godt ned over hovedet – det var rigtig koldt og jeg havde vist fået for lidt tøj på. Derfor var jeg nok ikke så nem at genkende.

Havde det ikke været så sent, så havde jeg stoppet dem og slæbt Malene med på Centralhjørnet. Malene har jo også mødt Harning før, så jeg tror det havde været superhyggeligt.  De unge damer var vist også i usædvanlig højt humør – de grinede i hvert fald hele vejen tværs over rådhuspladsen!

Da jeg kom hjem gik jeg direkte i seng. Jeg burde nok have lavet en kop varm the først, for jeg var blevet rigtig kold, da jeg stod og ventede på bussen. Jeg frøs rigtig meget da jeg kravlede ned under dynen og samtidig fyldte Lillebror så meget, at jeg ikke engang kunne få den ene skulder ned under dynen. Hmrrffffff…….

Sikken en FANTASTISK FREDAG!!! Sikke mange skønne og dejlige mennesker jeg var sammen med!!! TUSIND TAK til alle jer sammen for en rigtig dejlige dag!!!

