Snart er det også min tur!

Allerede da jeg flyttede ind i min lejlighed, vidste jeg, at der snart skulle lægges nyt tag og renoveres altaner. Jeg ved at det bliver rædselsfuldt, for jeg prøvede det også i den gamle lejlighed. Dengang var hele facaden pakket ind i mat plastik – det gør man åbenbart ikke denne gang. Til gengæld skal der stadig sættes en støvvæg op midt i stuen, så alle mine møbler er nødt til at stå ovenpå hinanden i et hjørne. Dét bliver ikke morsomt.

Håndværkerne begynder at sætte stilladserne op om cirka en måned…..og nu har vi endelig fået en fast tidsplan. Jeg bor i den del af ejedommen, hvor der først skal sættes stillads op til oktober eller november. Hurra hurra hurra!!!!

Jeg er så lettet. Så får jeg sommeren i nogenlunde fred og ro. Arbejdet skulle tage 6-7 måneder, så de burde være færdige, inden det bliver sommer igen – hvis alt går efter planen.

Jeg er selvfølgelig allermest glad for, at mine misser ikke skal undvære altanen hele sommeren. Det ville være rigtig slemt for dem. De er da også glade for altanen om vinteren. Selv på anden sal kan misserne jo godt more sig i sneen på altanen. Men når det endelig skal være, så tror jeg alligevel, at vi helst vil undvære altanen om vinteren.

Misserne elsker sne på altanen.

