Juni var en dum måned, hvor vi havde nogle alvorlige problemer i familien. Derfor har jeg været i Jylland en masse gange – det føles næsten som om, at jeg har tilbragt de sidste 7-8 uger i togene mellem København og Jylland. Det har bestemt ikke været sjovt! Alligevel måtte jeg ofte tænke på Lonnie Stars assistent Ditte:

Det har været rigtig hårdt – derfor har jeg ikke haft overskud til at blogge; der ligger også et par kommentarer som jeg hverken har godkendt eller besvaret, samt en hel stak mails som jeg bare har ignoreret. Jeg undskylder til alle jer som det er gået ud over. Familieproblemerne er bestemt ikke løst og bliver det formodentlig heller ikke foreløbig, men de er overdraget til kompetente folk.

Jeg skal til Jylland endnu en gang i næste uge, men derefter kan jeg forhåbentlig begynde at tænke på noget andet…….og nu skal jeg i gang med at blogge igen. 😀

