Stillads foran altanen.

For nogle måneder siden fortalte jeg, at ejendommen hvor jeg bor skal renoveres. Vi skal have nye altaner og nyt tag. Jeg fortalte også, at i følge tidsplanen skulle de først begynde på min blok i oktober eller november. Men allerede et par uger senere kunne jeg godt se, at der var noget galt. Stilladserne rykkede nærmere i et faretruende tempo…..

Så kiggede jeg alle informationsskrivelserne igennem og der stod virkelig, at stilladserne først skulle sættes op i oktober eller november. Men jeg fandt også et brev hvor der stod, at arbejdet skulle være færdigt i december. Der var helt sikkert noget galt…. derfor blev jeg ikke forbavset, da vi fik et nyt brev for nogle dage siden, hvor der stod at nu kom stilladserne.

Øv!

Misser på altanen

Heldigvis er vejret perfekt. Lige nu gør det jo ikke noget, at det er lidt problematisk at åbne vinduerne. Jeg vil godt undskylde til alle jer som gerne vil have sol, sommer og hedebølge, men jeg håber at temperaturen falder endnu et par grader. 😉

Om et par uger bliver altandøren blokeret – stakkels misser! De er meget glade for altanen og jeg tror at de bliver kede af det. Og jeg synes bestemt heller ikke det er morsomt. Vi er snart lukket helt inde og der er en pokkers larm det meste af dagen…….

