....og så hurtigt ned under sofaen, hvor man kan være i både fred og sikkerhed....... *S*

Tirsdag var vi ved misselægen for første gang i 6 år – det gik overraskende nemt og smertefrit. Hun sagde at Storebror var en rigtig flot kat. Desværre kunne hun ikke sige det samme om Lillebror. Han har en lille knude eller udvækst på ryggen. Det vidste jeg godt – det var jo grunden til besøget. Og jeg ved jo, at den slags knuder kan være kræft. Nu har han gået med den 2-3 måneder, så der er ikke længere nogen chance for at den forsvinder af sig selv. Derfor skal stakkels Lillebror opereres om to uger. Knuden skal fjernes og bagefter skal den sendes til analyse. 80% af den slags knuder er godartede og jeg håber selvfølgelig det bedste……. men jeg må også indrømme, at jeg er lidt nervøs. Lillebror er den dejligste, kærligste, gladeste og sjoveste mis man kan forestille sig.

Onsdag var jeg i jylland. Nu er det overstået og det varer formodentlig uendelig lang tid før jeg skal på familiebesøg igen! Sikken en lettelse….

