Green sushi, Grønnegade 28, kbh

For et halv år siden blev jeg slæbt med på sushi restaurant for første gang i mit liv. Det var ikke helt frivilligt og jeg var ikke særlig begejstret. Sushi er jo rå fisk og sådan noget…….

Men det var et stort hit. Ud over traditionel sushi med forskellige slags rå fisk, så har “Green sushi” også en hel del vegetar og veganer retter på menuen. Det er virkelig lækkert og jeg er nærmest blevet afhængig af det. Jeg vil slet ikke indrømme, hvor ofte jeg spiser sushi, for det er faktisk en lille smule pinligt…… bare folk siger “sushi”, så begynder min mave at rumle, som var det sådan en automatisk refleks. 😀

Restauranten er også super hyggelig. Allerede da jeg så den, tænkte jeg, at det ville være et fantastisk sted til et blogtræf…..Maden er superlækker og priserne er særdeles rimelige. Jeg synes det er et rigtig godt sted.

Derfor foreslår jeg, at næste blogtræf holdes på Green sushi“, Grønnegade 28, lørdag d. 13. november.

Vi mødes klokken 16 på Cafe Oscar, Bredgade 58 – ikke at forveksle med bøssebaren af samme navn ved rådhuspladsen! 😉

Alle er hjertelig velkommen og jeg håber der er rigtig mange som har lyst til at være med. Forhåbentlig er der også nogle nye bloggere som har lyst til at komme. Det plejer at være utrolig hyggeligt og jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen. 😀

Skriv en kommentar hvis du også gerne vil med…….

Vegetarisk sushi fra Green sushi

