Det går fremad med vores altanrenovering – der er støv over det hele og de fleste dage er der en forfærdelig larm. Den gamle altan er fjernet og den 15. oktober lavede håndværkerne hul i væggen i stuen. Det måler cirka 1 x 1 meter. Heldigvis er det ikke blevet vinter, men der har saftsusme været nogle kolde dage. Samtidig har jeg selvfølgelig også været bange for indbrud. Derfor har jeg ikke ville skrive om det før nu – hullet blev nemlig lukket for to dage siden. Håndværkerne havde godt nok fjernet en del af stilladset, så der ikke var direkte adgang. Så er der selvfølgelig også støvvæggen midt i stuen, men….. Jeg må indrømme, at jeg ikke har følt mig særlig tryg! Jeg har tændt alt lyset når jeg har været hjemmefra og trukket gardinet ned i soveværelset, så man ikke kunne se, at der alligevel ikke var nogen hjemme!

Der går vist 2 eller 3 måneder før de er færdige, men jeg er glad for at det går fremad. Forhåbentlig får jeg også min radiator tilbage før det bliver rigtig koldt!

Altan renovering

