Sikken et fantastisk blogtræf vi havde i går – vi startede med lidt kaffe, vin, cola og hyggesnak på Cafe Oscar. Det er en rigtig hyggelig cafe hvor jeg kommer med mellemrum.

Mr. sushi sticks demonstrerer sine færdigheder….

Derfra fortsatte vi til min yndlingsrestaurant – Green Sushi. Først fik vi en let forret fra chefen; marineret og steget tofu på en let tangsalat. Det var superlækkert. Dernæst fulgte vores bestillinger; det var et væld af forskellig og flot sushi. Ud over at det smager fantastisk, så ser det også helt overdådigt ud. Hvert stykke er et lille kunstværk – det kan man ikke forvente alle steder. 25% af menukortet er vegansk sushi, så selv jeg havde rigeligt at vælge imellem.

Jeg synes at Green Sushi er den mest fantastiske restaurant man kan forestille sig. Maden er god og det ser lækkert ud. Restauranten er superhyggelig i al sin beskedne enkelhed. Betjeningen er altid venlig, smilende og charmerende. Green Sushi er simpelthen et utrolig rart sted at være. Samtidig stræber man efter 100% økologi og bæredygtighed – det sidste betyder formodentlig, at man ikke bruger fisk som er truet af udryddelse. Green sushi er en supertjekket restaurant, hvor man hverken går på kompromis med kvalitet, æstetik eller etiske værdier!

Vegan sushi – nigiri, soy wrap og inside out avocado delight.

Derfra spadserede vi gennem byen til Centralhjørnet – Københavns ældste bøsseværtshus. De næste par måneder er det også byens mest overdådige julehule. Her har man hvert år et astronomisk budget til julepynt, men der er ingen tvivl om at gæsterne nyder det. Stemningen er helt i top!

Vi havde som sædvanlig et supergodt og hyggeligt blogtræf. Stemningen var jævnt stigende fra vi mødtes klokken 16….. og jeg tror aldrig kurven knækkede. På Centralhjørnet nåede stemningen en højde som man vist kan sammenligne med stedets budget til julepynt.

Jeg tror at Leif snakkede med lige så mange unge, flotte fyre som Catarina kyssede – jeg var jaloux! Det er sgu da mig som bøsse og single! Men den eneste som kyssede mig var Kisser – det gjorde hun til gengæld også til den store guldmedalje. På det næste blogtræf tror jeg, at Kisser skal lade Black deltage som repræsentant for hendes blog, hehe. 😉

Der blev snakket og hygget hele aftenen – jeg var hjemme lidt efter 23. Men jeg synes det var en rigtig god og meget vellykket aften.

Tusind tak for en supergod aften til Madame, Uffe, Kisser, Trine Louise, Leif, Ditte, Annette, Britsol, Donald, Annemarie, Susling, Catarina og Mia. Jeg glæder mig til at se jer alle sammen en anden gang.

