Jeg har planlagt et par korte indlæg og jeg tændte computeren for at skrive et af dem med et samme…. nu kan jeg godt mærke at det går slet ikke. Hold da op – hvor er jeg forkølet. Næsen løber, jeg har sandpapir i halsen og min hjerne føler som varm havregrød. Det begyndte allerede i går. Derfor har jeg også sovet rigtig elendigt og jeg er fuldstændig smadret!

Det var min hensigt at jeg ville i operaen og se “Tristan og Isolde” i aften, men det går i hvert fald heller ikke. Jeg tror ikke engang jeg ville overleve 5 timer med Wagner i dag – det er godt, at jeg endnu ikke har købt billet. Så må tiden vise om jeg kommer af sted en anden dag. Heldigvis har jeg allerede set denne opsætning 2 gange forrige sæson da den havde premiere, så det er bare ærgerligt, hvis jeg ikke når at se den igen.

Nu vil jeg slukke computeren; bagefter tager jeg dynen med ind på sofaen og tænder for fjernsynet.

God onsdag til alle!

