Lillebror

Mine katte har mange dårlige vaner og det er nok fordi de bliver forkælede. Nogle af vanerne er meget søde – andre er lidt besværlige. Fx har jeg efterhånden lidt svært ved at holde dem fra min tallerken når jeg spiser. De synes sagtens vi kan spise sammen alle tre – men det er jo min egen skyld, fordi de får lov til at slikke min tallerken bagefter….. på bordet. Jeg burde selvfølgelig sætte den ned på gulvet først.

Lillebror har en anden dårlig vane: jeg kan ikke stille et glas vand fra mig, uden at han tror det er til ham. Hvis jeg vender ryggen til blot et øjeblik, så stikker han straks snuden ned i det. Det ser meget morsomt ud, særligt hvis glasset ikke er helt fyldt, så han har problemer med at nå vandet. Men så stikker han poten ned i vandet og slikker på den bagefter….. Han er meget klog og kreativ!

Lillebror har snuppet den gode stol

