I flere uger har alle medierne talt om “århundredets bryllup” – men vi er kun i 2011 og derfor er det fuldstændig latterligt at bruge sådan en betegnelse. Man må formode at der kommer endnu 2-3 tronfølger bryllupper i det engelske kongehus i dette århundrede og derfor er der simpelthen ingen rimelig grund til at antage, at lige præcis dette skulle være “århundredets bryllup”. Det udstiller bare sladderpressens meningsløse og sensationssøgende retorik – intet andet.

Men jeg ser selvfølgelig det kongelige bryllup og jeg har ikke tænkt mig at lave andet hele dagen!

Er jeg den eneste som har bemærket, at på visse billeder ligner Kate Middleton vores kronprinsesse Mary? Nogen gange har jeg faktisk også svært ved at se forskel på kronprinsesse Mary og prinsesse Marie. Det er åbenbart nødvendigt med langt mørkt hår og brune øjne, hvis man vil score en rigtig prins. Jeg kan lige så godt give op og indse, at jeg ikke har en eneste chance….. 

Never mind – jeg vil også hellere have Kates bror, James Middleton. Han er godt nok lidt ung; men han er da totalt lækker – og så har han sit eget kagefirma. Det er lige noget for mig…… det firma kan jeg da godt hjælpe ham med, hehe……

