Hvis du synes at Linie 3 er sjove, så er du nok for gammel til mig. Hvis du ikke ved hvem Linie 3 er, så er du nok for ung…..

Sådan stod der engang i en datingprofil jeg faldt over! Jajaja – og jeg har det på samme måde med Cirkus revyen. For mange år siden var jeg i Cirkus Revyen sammen med en flok arbejdskollegaer. Jeg tog kun med fordi vi fik fribilletter – heldigvis, for det var lige så dødsygt, som jeg havde forventet. Jo, der var vist to indslag som fik mig til at grine. Men resten var slapt og tandløst…. det var simpelthen ikke morsomt!

Heldigvis er de mange standuppere både skarpere og modigere. “Live fra Bremen” er et af mine favoritprogrammer. Det er skarp satire, som virkelig vil noget – nogle indslag er selvfølgelig mere vellykkede end andre; et af de bedste indslag er deres parodi på Lars Løkke og Helle T.  Det er fantastisk!

